Jak spustit efektivní fax mailingovou kampaň pomocí řešení Popfax?
Publikováno 29.11.2012 v 17:44 v kategorii Komunikace, přečteno: 91x
Většina firem utrácí hodně peněz za marketing a za podporu své značky. To je důvod, proč je důležité vytvořit efektivní kampaň, která bude cílit na celkové obchodní cíle Vaší společnosti.
Vzhledem k tomu, že více než 95% společností má alespoň jedno faxové číslo a každoročně jsou odesílány a přijímány miliardy faxů, byla by škoda ignorovat tento kanál pro přímou marketingovou komunikaci.
I když je fax velmi flexibilní nástroj, před spuštěním fax mailingové kampaně je nutné dodržovat několik základních pravidel:
1. Zpráva, kterou chcete faxem dostat, by měla být jednoduchá a jasná. Chceme přesvědčit potenciální klienty k nějaké akci například tím, že jim nabídneme dárek zdarma, speciální akce se slevovým kódem, atd. Pomocí fax mailingového nástroje Popfax si můžete zobrazit náhled obsahu faxu, přidat Vámi vybrané záhlaví faxu a vytvořit osobní kampaň, která zaujme pozornost Vašich potenciálních klientů.
2. Velikost faxového souboru je také strategická. Pokud je obsah faxu příliš hustý, komunikace je delší a Vy budete platit víc. Ve snaze ušetřit Vaše peníze a příjemcův papír a toner (v případě, že i nadále používá tradiční fax) odhaduje nástroj Popfax průměrný čas předání při načítání obsahu faxu. Kromě toho Vám může inženýr Popfaxu pomoci optimalizovat obsah faxu a tím snížit jeho velikost.
3. Plánování je důležité k tomu, aby byla Vaše kampaň správně zaměřená a efektivní, proto musí plánované doručení odpovídat časovému rámci příjemcovi činnosti. Vyhněte se například odesílání faxu do restaurace mezi 10-15 hodinou, protože dokument může být zlikvidován, aniž by ho někdo četl. Také je dobré vyhnout se například zasílání faxové korespondence v neděli nebo v pondělí, pokud cílíte na banky apod.
4. Pro každý typ marketingové kampaně by měla být snadná identifikace společnosti. Věnujte pozornost logu! Fax může být nečitelný kvůli nekvalitnímu tisku. Pokud má Váš fax více snímků než textu, můžete zlepšit čitelnost faxu pomocí možnosti "Grey and colors dithering" poskytovanou pro klienty používající fax mailing. Pokud dokument obsahuje více textu, můžete si vybrat možnost " Black & white thresholding".
5. Definujte své publikum. Cílení na jednotlivce, kteří mají zájem o Vaše produkty a služby, rovněž zvyšuje účinnost Vaší kampaně. Pro tento případ Vám Popfax nabízí použití zdarma databází faxových čísel seskupených podle země, města, regionu, činnosti, atd., která mohou být použita ihned nebo mohou být exportována v zašifrovaném formátu a použita v pozdější době.
6. Faxy jsou více rušivé než e-maily a mohou zvýšit spotřebu papíru a inkoustu (faxové přístroje). Proto má Vaše reklama přímý finanční dopad na příjemce, zejména pokud se jedná o malé a střední podniky nebo nezávislého obchodníka. Nepřesně zamířený mailing by mohl mít negativní dopad na image Vaší firmy a ta by mohla čelit problémům spojenými se zákonem o nevyžádaných faxech, pokud takový ve Vaší zemi existuje. Doporučujeme použít naši černou listinu a nástroj pro odhlášení, který vám umožní zůstat v souladu s právními předpisy pro své fax mailingové kampaně.
Úspěšná faxová kampaň je snadno dostupná díky nabídce fax mailingu Popfax a bude mít za následek řadu výhod pro Vaši firmu. Za pár hodin může být vytvořena a odeslána cenově efektivní kampaň a Vy budete mít vše plně pod kontrolou, protože budete vědět, kdy příjemce Vaši zprávu obdržel.
Komentáře
Celkem 0 komentářů